Starta upp yrkeshögskoleutbildningar, arbeta som konsult (till exempel som utbildningsledare eller interimschef på yrkeshögskolor eller annan utbildningsverksamhet), utveckla prov och utbildningsmaterial på yrkeshögskolenivå.
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 229 | 358 | 112 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 215 | 348 | 94 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 230 | 348 | 94 |
Årets resultat (tkr) | 182 | 276 | 74 |
Summa tillgångar (tkr) | 501 | 489 | 334 |
Antal anställda |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 229 | 358 | 112 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 215 | 348 | 94 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 230 | 348 | 94 |
Årets resultat (tkr) | 182 | 276 | 74 |
TILLGÅNGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 301 | 1 | 1 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 201 | 488 | 333 |
Tillgångar (tkr) | 501 | 489 | 334 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-12* | 2023-12* | 2022-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 326 | 348 | 292 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 175 | 140 | 41 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 501 | 489 | 334 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 50 | 204 | 220 |
2024-12* | 2023-12* | 2022-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | |||
Omsättning per anställd (tkr) | |||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 93.9% | 97.2% | 83.9% |
Soliditet | 65.1% | 71.2% | 87.4% |
Kassalikviditet | 114.9% | 348.6% | 812.2% |
Starta upp yrkeshögskoleutbildningar, arbeta som konsult (till exempel som utbildningsledare eller interimschef på yrkeshögskolor eller annan utbildningsverksamhet), utveckla prov och utbildningsmaterial på yrkeshögskolenivå.